Inför en intervju med en författare

En kommentar
För ett tag sedan skrev jag om några samarbeten jag hade på gång. Ett av dessa var med en författare som heter Andrea S. Vessman, och vi har helt enkelt intervjuat varandra. Min intervju med henne kommer ni att kunna läsa imorgon och i övermorgon. Jag har valt att dela upp den i två delar eftersom jag själv inte tycker om att läsa för långa blogginlägg. Hennes intervju med mig kommer ni att kunna läsa lite senare, och jag kommer då att länka till det inlägget på hennes blogg, så att ingen missar det!
 
Men idag har jag tänkt att ni ska få bli lite nyfikna på Andrea.
 
Hon skriver på en bokserie som heter Blossom Falls, som jag tycker låter väldigt mystisk och spännande, och så har hon skrivit boken Sia och Kristoffer, som jag tänkte presentera nu. (Med presentera menar jag låna bild och bakseidestext från Adlibris.)
 
 
Sia och Kristoffer
 
Uppsala, två osannolika ungdomar som möts någonstans mellan smärta och glädje. Sia & Kristoffer handlar om att finna sig själv genom andras ögon mitt i det kaosartade tonåringslivet. Att våga ta steget ut i det okända och hoppas att vingarna bär.
 
Välkommen tillbaka imorgon för att läsa första delen av intervjun!
 
Ha en härlig dag!
 
1 Anna:

skriven

Spännande att läsa! Kul att ni intervjuar varandra!

Svar: Vad roligt att du tyckte att det var spännande, jag själv tycker också det förstås, och det är jätteroligt både att intervjua andra författare/skrivande människor och att bli intervjuad.
Anna Hansson