Drömtydning

En kommentar
Förra veckan kunde man på aftonbladet.se ställa frågor om sina drömmar till en drömtydare. Jag passade på, förstås, för jag drömmer ofta om att jag är hemma och helt plötsligt upptäcker ett rum till, som jag aldrig har vetat att det finns. En gång upptäckte jag en helt ny våning som jag hade missat, men oftast är det bara ett rum. 
 
Det här svaret fick jag:
 
 
Robert: Hej Anna!
Detta är spännande! Att "hitta fler rum i sitt hus" är ofta ett tecken på att du hittat nya sidor av dig själv! Kanske har du upptäckt några kreativa talanger, börjat ett nytt jobb eller startat en ny relation?
Fundera på vad som är nytt i ditt liv och njut av att du "expanderar" i ditt liv!
 
 
Det känns väl som att det stämmer in rätt bra med verkligheten just nu, va?
 
Ha en mysig dag!
 
1 Susanne Olars:

skriven

Haha, vad roligt att hitta en hel våning som man liksom bara inte har märkt tidigare, det vore nåt det :-D Och den där tolkningen tror jag stenhårt på!

Svar: Ja, jag med! :)
Anna Hansson