Ny månad, igen

3 kommentarer
Det känns som om det nyss var början av juli, och nu är det redan början av augusti. (Och snart är det jul...)
 
Jag har i alla fall skrivit en jäkla massa manus i juli, och nu ska de in till förlaget alldeles strax. Jag ska bara gå igenom dem några gånger till först, så att jag är nöjd med allt. Sen gäller det att hålla tummarna i några veckor, kanske till och med i några månader. Det är ju mycket annat som händer under hösten, bokmässan i Göteborg till exempel, så allt som har med bokförlag att göra brukar kunna ta lite längre till just under hösten. 
 
Men så länge de säger ja har jag inget emot att vänta! ;)
 
Ha en underbar dag!
 
1 Mia Skrifver:

skriven

Precis vad jag gjort i juli (och juni och maj) också, skrivit och skrivit. Snart så. Är inte riktigt så långt som du att jag skulle få läsa igenom. Och är därför OTROLIGT avundsjuk på det.

Svar: Du skriver lite längre manus än vad jag gör (oftast) också tror jag! :) Tar ju lite längre tid att bli klar med ett sånt...
Anna Hansson

2 Heléne (Bokglam):

skriven

Vad spännande. Önskar dig stort lycka till! Och som du säger - ett ja kan man vänta länge på.

Svar: Tack! :)
Anna Hansson

3 MarveW:

skriven

Härlig känsla att kunna leverera!

Svar: :)
Anna Hansson