Nyhetsbrev om mig!

2 kommentarer
Ja, inte bara förstås, men i Beta Pedagogs senaste nyhetsbrev står det en del om mig och böckerna om Frans och Fiffi. Jag fick svara på frågorna till intervjun redan för några veckor sedan, och har varit spänd av förväntan ända sedan dess. Idag skickades nyhetsbrevet ut, och det såg jättefint ut. 
 
Har du inte fått något men skulle vilja ha ett? Skriv en kommentar här (det är bara jag som ser din mailadress) eller gå till Beta Pedagogs hemsida och fyll i din mailadress där. 
 
 
Frans och Fiffi är lättlästa böcker för barn i åldern 6-9 år, med tillhörande arbetsmaterial som läsförståelsefrågor och diskussionsfrågor längst bak i varje bok. Läs mer och böckerna, och provläs böckerna här
 
Ha en härlig dag!
 
1 Ingela Hellqvist:

skriven

Låter intressant!

Svar: Vill du att jag ska fixa så att du får ett nyhetsbrev Ingela? :)
Anna Hansson

2 Ingela Hellqvist:

skriven

Ja, tack!

Svar: Då fixar jag det! :)
Anna Hansson