Nu är semestern slut!

4 kommentarer
Nu har jag vilat färdigt, faktiskt. Jag hade egentligen tänkt ta semester i precis hela december, men nu känner jag att det inte behövs mer. Nu är jag redo att börja jobba igen. Jag tänkte dock smyga igång det hela lite försiktigt med redigering av redan skrivna och antagna manus, och en novell som jag fick en så bra idé till igår. Jag kan ju inte avslöja vad det är för idé, förstås, men jag tror (hoppas!) att den skulle kunna funka för veckotidningsläsare. Allas köpte ju en novell av mig för någon månad sen, och det vore väldigt roligt om de ville köpa en till, tycker jag. 
 
Jag hade tänkt att jag skulle läsa en massa när jag var ledig, men det blev inget av med det. Några tidningar och en hel del bloggar, men inte en enda bok. Däremot har jag sett en alldeles faslig massa serier, allra mest har jag sett på TLCs serie om Familjen Duggar och deras 19 barn. Jag blir helt besatt av såna där serier, typ My five wives, En man och hans fruar, Breaking Amish. Känner ju bara av att skriva det här att jag borde skaffa ett liv, det kanske får bli mitt nyårslöfte istället för mitt standardnyårslöfte: skaffa magrutor och bli miljonär...
 
Någon annan som har funderat på något nyårslöfte?
 
Ha en mysig dag!
 
1 Pia Widlund:

skriven

Japp nyårslöften kommer, håller på att knåpa ihop några!

Svar: Spännande! :)
Anna Hansson

2 Mia:

skriven

Samma som du. Varje år i och för sig. Magrutor och miljonerna. Det kommer att ordna sig på alla sätt.

Svar: Visst är det bra med ett nyårslöfte man inte håller? Så kan man bara använda samma igen nästa år! ;)
Anna Hansson

3 Susanne Olars:

skriven

Jag har också ett löfte som jag bestämt mig för. Jag längtar efter att se om jag vågar skriva ut det i bloggen, jag blir nämligen pirrig i knäna när jag tänker på att säga det högt :-D

4 Susanne Olars:

skriven

Haha, hade bestämt mig för ett löfte men fegade ur när det kom till att skriva det i bloggen! Där lovade jag bara att skriva ännu mer, och det löftet är ju ungefär som att säga att jag ska fortsätta andas! :-D

Svar: Men nej, nu blir jag ju hur nyfiken som helst på vad det var för nyårslöfte du inte skrev ut!! :)
Anna Hansson