Pocketbokens dag!

En kommentar
Idag är det pocketbokens dag! jag har firat med att läsa en pocket. Det var i och för sig innan jag visste att det var pocketbokens dag, men det räknas ändå. 
 
Har du firat än? Annars kan du göra det med att låna eller köpa en bok som jag tycker är väldigt bra, kan möjligtvis bero på att jag har skrivit ungefär hälften av den själv. Det är ingen riktig pocket, men har mjuka pärmar så jag tycker att den räknas ändå. Det är .... Wanted!!
 
 
 
Elisabeth, som har Arapahoblod flytande i sina ådror, har upplevt död och kärlek på nära håll. En önskan om att söka sina förfäders historia får henne att lämna allt hon har, och ge sig ut i det okända.
Sarah är prästdottern som känner en brinnande längtan efter att få styra över sitt eget liv.
Deras vägar korsas under dramatiska omständigheter, och genom deras ögon får du uppleva Vilda Västerns lockelser och faror; pälsjägare, rånare, förutbestämda öden och en förblindande passion.

Resan har bara börjat!
 

Ha en spännande dag!
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

missade

Svar: Ny chans nästa år! :)
Anna Hansson