Att göra idag!

2 kommentarer
God morgon!
 
Det här ska jag göra idag: (om det var någon som undrade...)
 
Komma på två låtar som jag vill ska spelas när jag intervjuas i radio i slutet av veckan
Prova om min paljett-tomteluva passar till den nya koftan jag köpte igår (i så fall ska jag ha den på signeringen på söndag. Koftan alltså, tomteluvan är ett måste)
Göra lite resarch och skriva mycket på ett manus (hoppas på att kanske till och med bli klar idag?)
 
Men först av allt ska jag äta frukost. 
 
Ha en bra dag!
 
1 Sara:

skriven

Frukost kl 10:30, vilken vardagslyx. Jag äter frukost kl 6:30.

Svar: Inte vardagslyx, vardag! :)
Anna Hansson

2 Mia Skrifver:

skriven

Lyxtomte med paljettluva på signering. Det låter rätt fint det. Och du har väl guldpenna att skriva med?

Svar: Nej, men det skulle jag ju ha haft!! :)
Anna Hansson