Dåliga nyheter

3 kommentarer
Epok förlag, som gett ut min e-novell Sällskapet, och som skulle gett ut min e-novell Snön lyser vit på söndag, har bestämt sig för att lägga ner. Jag fick beskedet igår.
Supertråkigt, särskilt som jag verkligen sett fram emot att folk skulle få läsa Snön lyser vit.
Nu försöker jag hitta en lösning.
Håll tummarna!
 
/Ha en fin dag!
 
1 Pia Widlund:

skriven

Trist, hoppas du hittar en annan lösning

Svar: Ja, jag med...
Anna Hansson

2 Fia Filur:

skriven

Fy, vad trist! Hoppas du får ut den nån annanstans!

Svar: Tack, jag med. Och gärna snart. Det är ju en julnovell så jag vill ju att den ska gå att läsa typ nu snart. Nästa år är förstås ett alternativ, men hur kul är det att vänta så länge på en novell? Skillnad mot en bok där tycker jag.
Anna Hansson

3 Carola:

skriven

Det är verkligen tråkigt! Håller tummarna för att du hittar något annat förlag som vill ge ut den.

Svar: Tack, funderar på att bara lägga upp den nånstans på nätet annars, tänker att det tar så lång tid att hitta ett nytt förlag, då blir det till jul nästa år i så fall, och så länge är inte så kul att vänta på en novell. Tror inte att jag kommer att tjäna så mycket på den ändå så att det spelar någon roll om jag bara publicerar den gratis nånstans, det kan kanske snarare vara bra för att ge lite reklam för mina böcker tänker jag.
Anna Hansson