Eventuellt en lösning!

3 kommentarer
Nu kan kanske problemet med min julnovell vara löst. Ett fint litet förlag är intresserat av att ta över Epoks utgivning, däribland min julnovell. Den kommer inte att hinna komma ut imorgon, som det var tänkt, men jag hoppas att det inte behöver dröja allt för länge.
 
Idag ska jag julpynta lite, och imorgon signera böcker på julskyltningen. 
 
Ha en fin dag!
 
1 Carola:

skriven

Vad kul att det löst sig med novellen! :-) Grattis!!

Svar: Tack, känns superbra!! :)
Anna Hansson

2 Charlotte C:

skriven

Vad kul om det löser sig! Epoks omedelbara nedläggning påverkar många vilket är supertrist, men det är samtidigt härligt att se hur ambitiöst många jobbar för att hitta alternativa lösningar!

Svar: Ja, på ett sätt känns det bra för mig att de lägger ner nu. Om de hade gjort det om ett och ett halvt år är det inte säkert att någon skulle vara lika intresserad av att ta över min noveller, som då skulle vara "gamla".
Anna Hansson

3 Anna:

skriven

Vad skönt att det ser ut att ordna sig och att din novell kommer ut! Vet du om de tar över de e-noveller som redan är utgivna också? Undrar lite över vad som händer med min..

Svar: Jag vet faktiskt inte, jag har ju också en novell som redan kommit ut. Vi får hålla tummarna för att allt tas över!
Anna Hansson