Ingen lösning än

En kommentar
Än så länge har det inte löst sig med novellen. Tänk inte att det bara har gått nån dag nu, för jag håller på att bli galen! Jag vill bara att folk ska kunna läsa den nu snart, inför den här julen, inte inför nästa. (Inför nästa kan jag skriva en ny julnovell...) Jag funderar på att bara publicera den på nätet, kanske här, kanske på någon annan lämplig sida, om jag inte hittar något förlag som vill ge ut den som e-novell. Jag tänker (kanske fel, säg till i så fall!) att jag inte skulle tjäna så mycket pengar på en novell ändå, de brukar vara väldigt billiga att köpa. Kanske tjänar jag mer på att novellen finns att läsa gratis någonstans, så att fler får upp ögonen för mina böcker? Vad tror ni?
 
Ha en bra dag!
 
1 Pia Widlund:

skriven

Det är alltid svårt att veta om man ska skicka den till en tävling, försöka få den förlagd eller publicera den själv. Kortare snuttar har jag lagt in på min blogg, lite i marknadsföringssyfte. Är det någon som gillar det man skriver är det ju roligt!

Svar: Ja, så är det ju!
Anna Hansson