Jaaaa!

4 kommentarer
Nu är det äntligen klart att förlaget Undrentide kommer att ta över min julskräcknovell Snön lyser vit, och det mest fantastiska av allt är att den kommer att komma ut ikväll, årecis som planerat! Jag kan alltså dela ut de fina flyersen (jag blir så osäker på vad det heter när det är flera?) som gjorts för novellen. Ikväll efter att jag har signerat på bokhandeln återkommer jag med två grejer:
 
1. En rapport om hur det har gått. Har jag lyckats dubbla antalet böcker jag signerat, från ca 50 ifjol till ca 100 i år?
 
2. Info om var och hur novellen kan köpas!
 
Ha en riktigt bra dag!
 
1 Carola:

skriven

Hurraaa! Härligt att det löste sig så snabbt :-)

Svar: Ja, sååå skönt att det ordnade sig så fort! :)
Anna Hansson

2 Sara:

skriven

Man kan ju fega lite och skriva alla flyers, eller mina flyers annars :) Om man är osäker på pluralformen alltså.

Svar: Mmm, så skulle jag ju ha kunnat gjort! :)
Anna Hansson

3 Sara:

skriven

Obs, menade inte pluralform, men du fattar. Haha!

Svar: Jag fattar!! :)
Anna Hansson

4 Fia Filur:

skriven

Men vad skönt att det löste sig och att du får ut novellen som planerat!

Svar: Ja, det känns hur bra som helst!!
Anna Hansson