Min skräcknovell

4 kommentarer
Den 22 september släpps den, e-novellen Sällskapet, som jag har skrivit. Det är en ganska obehaglig skräcknovell, som jag hoppas ska vara lite svår att sluta tänka på. Det är alltså inget för barn, till skillnad från det jag skriver i vanliga fall!
 
Jag kommer att berätta mer om hur man gör för att köpa eller låna den senare, men idag kan jag i alla fall visa hur omslaget ser ut:
 
 
Läskigt va?
 
Ha en rysligt trevlig dag!
 
1 Emma:

skriven

Ja, den ser läskig ut :)Kul att du varierar dig. Vill gärna läsa sedan.

Svar: Vad roligt att du vill läsa! Jag återkommer med info om hur man gör så fort jag vet själv! :)
Anna Hansson

2 Sara:

skriven

Omslaget var jätteläskigt!

Svar: Ja, men vänta tills du läser novellen då! ;)
Anna Hansson

3 Susanne Olars:

skriven

Nu ska jag vänja mig vid bilden i ett par dagar, så kanske jag törs läsa novellen när den släpps! :-D

Svar: Haha, var den så läskig? :)
Anna Hansson

4 Tessan:

skriven

Kom in på din blogg och läste en massa, bland annat novellen och om din skräckroman. Kan ju nämna att jag ska sova själv i lägenheten inatt och att jag nu inte kommer att kunna sova :P
Men måste säga, fasen va grym du är :D

Svar: Men tack så mycket Tessan! :) Och sov gott! ;)
Anna Hansson