Skräcknovellen!!

3 kommentarer
Nu finns den på Epoks hemsida, min skräcknovell som jag hintat lite om här tidigare. Sällskapet. 
 
Så här står det om novellen:
 
Hon var aldrig ensam. Hon hade aldrig varit det. De var alltid med henne. Om nätterna när hon skulle sova viskade de. De viskade att hon var utvald. De viskade att hon skulle verka tillsammans med dem.De viskade, ropade, skrek. Gör si, gör så. Annars vet du vad som händer.
 

Om du blev lite nyfiken nu så finns det en länk till novellen och webb-butiken här.
 
Vågar du läsa?
 
Ha en bra dag!
 
1 Susanne Olars:

skriven

Sådärja, köpt! Men läser, det gör jag en annan dag. När solen är uppe. Och ska vara uppe länge till. :-)

Svar: Men åh vad glad jag blir nu! :) Hoppas att du tycker om den och blir lite rädd... Och att solen är uppe långt efter att du har läst klart, förstås!
Anna Hansson

2 Susanne Olars:

skriven

Nu har jag läst, och tycker du har gjort det kanonbra! Stämningen är urtät, det kryper längs ryggraden och jag är glad att solen skiner :-) Men jag måste få tala om vad jag uppskattar allra mest, och det är alla bottnar den här historien har. Som skolkurator sedan många år har jag träffat på den här tjejen. Även om du skruvat upp henne ett par varv så finns hon. Det är det läskigaste av allt tycker jag. Där är du klockren. Kommentarerna hon får att "allt bara sitter i huvudet." Raspandet, alla order. För mig är det så mycket verklighet i det här, och överfört till en skräckis blir det otroligt bra. Så bra att jag var tvungen att få berätta det för dig! :-)

Svar: Tack så mycket för att du skrev det här! :) Det är så ofta man tänker något när man läser, men att du tagit dig tid och berättat om tankarna, det uppskattas verkligen! Får jag kopiera någon av dina meningar och skicka till mitt förlag?
Anna Hansson

3 Susanne Olars:

skriven

Gärna, använd hur mycket du vill på vilket sätt du vill! :-D

Svar: Tusen tack! :)
Anna Hansson