En bok som jag behöver

2 kommentarer
Jag tror verkligen att jag behöver boken Mer klirr i kassan, för jag behöver (vill) verkligen ha mer klirr i kassan. Mycket mer klirr i kassan. Några miljoner känner jag att jag skulle behöva, faktiskt. 
 
 
 
Den kostar 35 kronor på Adlibris just nu, men jag kan ju inte bara beställa den. Det känns lite fjuttigt. Och leta planlöst efter böcker var ingen hit heller, kan jag säga. Så nu behöver jag lite boktips, om det är någon som har något?
 
Jag gillar inte jättetjocka böcker, en del deckare men inte alla, inte sorgliga böcker om folk som dör, inte alltför romantiska böcker, inte biografier förutom de som handlar om någon som typ bott med massajer eller i djungeln. Och jag gillar lättlästa böcker, såna som man inte behöver tänka så mycket när man läser. Så, tipsa på nu! Gärna om era egna om de passar? Jag gillar ungdomsböcker också! Och till och med barnböcker om det är 9.12 och handlar om spöken och övernaturliga saker. 
 
Ha en trevlig dag!
 
 
1 Pia Widlund:

skriven

Stalker av Kepler.

Svar: Ja, den har jag faktiskt tänkt läsa! Jag har sett den flera gånger och gillar omslaget.
Anna Hansson

2 Carola:

skriven

Den Skrikande Trappan av Jonathan Stroud är en riktigt bra ungdomsbok om spöken i London och en spökjägaragentur som får en minst sagt svår och farlig uppgift att lösa. Från bokrean kan jag rekommendera Skuggan av Petrus Dahlin och Lars Johansson. Handlar dock inte om spöken men om voodoo.

Svar: Två väldigt bra tips! Tack för dom! Särskilt Den skrikande trappan lät spännande! :)
Anna Hansson