Rabén & Sjögren-boken!

3 kommentarer
Den kommer inte ut förrän den 21 maj, men redan nu kan man titta på den på nätbokhandlarnas sidor. 
Fasliga fakta om rysliga varelser heter den, och så här fin är framsidan:
 
 
"VARNING! Det här är en läskig bok. Den handlar om otäcka varelser. Om du inte är väldigt modig så sluta läsa nu!"

En lättläst och alldeles lagom ruskig faktabok om fasansfulla varelser. Här får man koll på allt man behöver veta om varulvar, sjöodjur, drakar och andra otäckingar. Varför måste troll akta sig för åskväder? Hur klarar man sig undan vampyrer? Hur vet man vilka grottor det bor drakar i? Varför bör man tacka nej om man blir bjuden på middag av en häxa? Och vad är egentligen ett bajsmonster

Fasliga fakta om rysliga varelser innehåller många roliga och kluriga bilder av Maria Andersson.
 
För barn i ålder 6-9 år, och för vuxna med bra humor! ;)
 
En framtida bästsäljare, hoppas jag på. Och jag hoppas också på att det blir en bok av uppföljaren som jag skrivit. 
 
Ha en fin dag!
 
1 Susanne Olars:

skriven

Vad bra att den är för vuxna också, för jag tycker den låter alldeles fantastisk! :-D

Svar: Haha, jag med! Blir nästan lite sugen på att köpa den själv! ;)
Anna Hansson

2 Mia:

skriven

Du är så himla effektiv! Och det är så kul att se hur det kommer nya böcker hela tiden. Håller alltså tummarna för att du har rätt och det kan ju gå så, att just den där blir en bästsäljare, för vem vill inte läsa om just ruskiga varelser.

Svar: Tack! :)
Anna Hansson

3 Emmalill Frank:

skriven

Haha, den ska jag köpa. Låter som en bok för mig. Och skrämma syskonbarn är ju alltid roligt :P

Svar: Gör det! :)
Anna Hansson