Skurkar!!

En kommentar
Har ni hört talas om Familjen Skurk? Det är huvudpersonerna i min senaste bokserie. 
 
Familjen Skurk är en helt vanlig familj. Förutom att de kommer från yttre rymden, har tjugo tår var och en tam dinosaurie som heter Rex. 
 
Det finns än så länge tre böcker i serien, Familjen Skurk flyttar till jorden, Familjen Skurk på zoo och Familjen Skurk på campingsemester. 

Så här fint är omslaget till Familjen Skurk på zoo:
 
 
Det är mitt favoritomslag av de tre första. Tre böcker till i serien kommer att komma ut senare, förhoppningsvis redan till hösten. Mer info om böckerna finns här. Vilket omslag tycker du är finast?
 
Ha en fin dag!
 
 
 
1 Susanne Olars:

skriven

Hahaha, de är underbara alla tre! :-D Men måste jag välja tar jag samma som dig, den är oemotståndlig!

Svar: Bilderna i boken är lika fina och galna dom! Jag är glad att det blev just den här illustratören, Jonas Olsson.
Anna Hansson