Påsklov!

5 kommentarer
Nä, nu tar jag påsklov! Lite för tidigt egentligen, men så får man väl göra ibland?
 
Nu ska jag se för mycket på tv, läsa lite grann och inte skriva nånting alls på ett tag. Jag märker att det går mycket bättre att skriva om jag tar en paus ibland, några dagar, en vecka, eller ibland en månad.
 
Ni andra som skriver, tycker ni att det funkar bäst med lite varje dag, eller mycket i perioder, eller hur gör ni?
 
Glad påsk, så hörs vi igen när jag är tillbaka från Blåkulla! ;)
 
 
1 starsinlife.blogg.se:

skriven

Glad Påsk:)

2 Pia Widlund:

skriven

Det blir i perioder. Nu är jag inne i en läsperiod! Glad påsk!

3 Anonym:

skriven

För mig funkar lite varje dag men ibland måste man pausa också. Glad Påsk!

4 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Tycker skrivlusten går i vågor. Vissa perioder har jag massor att blogga om och då klämmer jag lätt fram ett inlägg varje dag. Men ibland går det ett par dagar innan jag känner för att öppna datorn.

5 skitnerer.blogg.se:

skriven

Det bästa vore väl att få rutin på det och skriva lite varje dag. Men jag skriver nog mest i perioder, men det beror väl mkt på ens förutsättningar med tid/jobb/skola osv...
Drömmen::::: nån timme per dag. Eller åtminstone varje vecka.
Den tråkiga sanningen: vila i flera månader.....