Ett lyckat författarbesök! :)

2 kommentarer
Författarbesöket igår gick jättebra. Eleverna var ganska få, så de hade tid att både ställa frågor, berätta om sina hundar, och ge mig tips på vad jag kan skriva om i framtiden. (Mycket olika sorters planeter, en zombieplanet till exempel.)
 
Jag fick också ett tips på hur jag kan fira när jag skrivit 100 böcker - med en grillfest! Det tycker jag var ett alldeles utmärkt förslag, men det är ett tag kvar dit så det är ingen mening att lägga nåt kött i marinad redan nu! ;)
 
På väg hem kikade jag lite på Facebook (det var inte jag som körde, oroa er inte!) och såg det här:
 
 
Då blev jag superduperglad! :)
 
Ha en fin dag!
 
 
1 Robex Lundgren:

skriven

fin blogg

Svar: Tack! :)
Anna Hansson

2 Pia Widlund:

skriven

Härligt med fin respons på besöket!

Svar: Ja, det var jättekul! Får hoppas att det håller i sig! :)
Anna Hansson