Recension av min e-novell!

2 kommentarer
Min e-novell Förbannelsen har blivit recenserad på bloggen Midnattsord:
 
Här möter vi då Erna, hon arbetar på stadens museum. Men när en ny kollega gör intrång på Ernas avdelning på museet. Hennes lugna dagar av bingospelande vid datorn är nu förbi och hon planerar sin hämnd. En hämnd som kommer få förödande konsekvenser. En enkel berättelse som ger en svag rysning längs ryggraden. Anna Hansson har ett rakt och direkt språk som är tilltalande att läsa. En skräcknovell men utan de riktigt otäcka splattern eller rysningarna. Erna är en irriterande karaktär men också på ett sätt väldigt tragisk person som är väldigt ensam.
 
Om du inte har läst den än går den att köpa på nätbokhandlar som Bokus och Adlibris, eller låna gratis från biblioteket!
 
 
Ha en förbannat bra dag! :)
 
 
1 Susanne Olars:

skriven

Fin recension, och ett fint gästinlägg hos debutantbloggen läste jag också! Du är välförtjänt i ropet nu! :-D

Svar: Haha, ja nu är jag överallt, Susanne! :)
Anna Hansson

2 Pia Widlund:

skriven

Jag måste komma igång i sommar och låna på bibblan!!!

Svar: Gör det! :)
Anna Hansson