Vill ha semester!

En kommentar
Usch, jag vill verkligen ha semester nu. Och eftersom min chef är så snäll så säger hon att jag får ta det när jag vill. Så jag funderar på att ta det från den 11/12 till den 11/1. Den nionde och tionde december är jag i Stockholm och jobbar, föreläsning om att skriva läromedel på onsdagen och träff på ett förlag på torsdagen. Så det skulle väl passa alldeles utmärkt att ta semester från fredagen den elfte tycker jag. 
 
Ifjol tänkte jag vara ledig i hela december, men någon gång runt den 27.28 kände jag att jag hade vilat klart, så då tog jag och skrev några noveller istället. Jag tror att jag skrev fyra och två av dem lyckades jag sälja till veckotidningar, de andra två har det inte blivit något av än, men det kanske kommer. 
 
Idag ska jag i alla fall inte ha någon semester, mellan 15 och 18 ska jag signera böcker på bokhandeln här där jag bor, och jag hoppas på att få signera över 100. Ifjol landade det på någonstans mellan 60 och 70 tror jag, minns inte riktigt, så 100 borde inte vara helt omöjligt om man tänker på att jag har fler böcker ute nu. Men det beror förstås på hur många som vågar sig ut, och hur många som tycker att en bok är en bra julklapp!
 
Jag lovar att återkomma med resultatet om ni lovar att hålla tummarna?
 
Ha en härlig dag!
 
1 Katarina Persson:

skriven

Oj, hundra!!! Det var ett coolt mål! Jag håller tummarna för att du klarar/klarade det! :P

Svar: Det gjorde jag inte! Men tack ändå för att du höll tummarna! :)
Anna Hansson