Ingen mässa, inget skrivande...

Kommentera
Nej, det blev ingen mässa för mig. Inte var det för att jag stannade hemma och skrev, som jag kanske skulle ha gjort för att komma ikapp mig lite efter allt flyttande. Det var för att jag blev hundbiten, och hade alldeles för ont för att åka. Jag fick röntga handen för att se att ingen blivit skadad, och det hade det som tur var inte, och så fick jag en stelkramsspruta och recept på penicillin. Det var en ren olyckshändelse och min egen hund, och idag känns det faktiskt ganska bra, men det känns väldigt tråkigt att jag inte kunde åka och prata om mina fina böcker på Skolforum. Det hade passat så bra att få visa Monsterhotellet - Halloweenfesten för alla lärare som kanske var ute efter något att läsa för sina elever nu runt halloween. Men, det kommer ju fler år!
 
 
Ha en mysig dag!