Poddtips!

2 kommentarer
Idag tänkte jag ge ett tips till er som gillar skrivar- och författarpoddar. Själv har jag tidigare lyssnat på Deckarpodden och Författarpodden, men nu har jag hört alla avsnitt som finns. Skrivarpodden lyssnar jag på ibland, och jag har en känsla av att den här kommer att bli en nya favorit. 
 
Det är tre Annor som spelat in, Anna Ahlund, Anna Arvidsson och Anna Jakobsson Lund. Jag tycker att dom är mina kollegor allihop, för jag har samma förlag (Rabén & Sjögren) som Anna Ahlund och Anna Arvidsson, och bor sisådär 10 mil från Anna Jakobsson Lund, då är man ju praktiskt taget grannar!
 
Så, lyssna på nu! :)
 
Och ha en härlig dag!
 
1 Pia Widlund:

skriven

Jag hinner inte lyssna på poddar, jag läser nyhetsmail osv istället. Det funkar det också.

Svar: Jag brukar lyssna när jag städar! :)
Anna Hansson

2 Åsa:

skriven

Smart att lyssna när du städar. Jag brukar lyssna på ljudböcker då, men skrivarpoddar är ju ännu intressantare!

Svar: Har du hört nya, Skriv en bästsäljare eller en annan bok? (Tror att det är så den heter.) Tips annars! :)
Anna Hansson