Med på topplista!!

Kommentera
Äntligen är jag med på en topplista för första gången! (Eller ja, en av mina böcker är med...)
 
Det är inte vilken topplista som helst heller, utan Barnens bokklubbs egna. 
 
Här kommer bildbevis:
 
 
Att vara med på en topplista var ett av mina mål/en av mina önskningar för 2016, så det känns ju toppen att det hände redan i februari. Gott om tid för att kryssa av de andra punkterna! Att bli utgiven i ett annat land var förresten också med på listan, och det kommer att hända i slutet av det här året eller möjligtvis i början på nästa. Då kommer inte bara en utan flera böcker ut i Danmark. Vore trevligt om jag även kunna få bocka av det här med att få ett stipendium från Författarfonden! Sen kommer jag inte ihåg vad det var jag hade för mål/önskningar mer. Får nog gå tillbaka och kolla en annan dag, men inte idag, för idag ska jag fira topplisteplaceringen! 
 
Ha en härlig dag!