Väntar på besked...

En kommentar
Nu håller jag snart på att bli galen av att jag väntar och väntar på besked från en massa olika förlag om en massa olika manus. Det är manus för barn och manus för vuxna. Lättlästa manus, vanliga manus och bilderboksmanus. Manus som jag skrivit för länge sedan och manus jag har skrivit ganska nyss. 
 
Jag tycker att svaren kan börja komma nu, och helst ska mer än hälften vara ett ja! ;)
 
Ha en mysig dag!
 
1 CharlotteC:

skriven

Usch, den där väntan alltså... Och du som väntar på flera besked, jag kan inte ens tänka mig hur frustrerande det är! :) Själv är jag i en lyxsits just nu (om jag får säga det själv) - mitt förlag vill ta del av mitt råmanus så fort det existerar. Så jag slipper snurren med förlagsutskick den här gången - skönt!!! :)

Svar: Åh, vilken lyx! Sånt är alltid skönt! :)
Anna Hansson