Viktigt mail!

Kommentera
Idag har jag skickat ett viktigt mail. Snudd på livsavgörande. 
 
Nej, jag kan inte säga mer än så, det förstår ni väl. Allt som är spännande måste man dra ut på så länge det bara går... 
 
Nu ska jag kika igenom ett manus där det måste ändras lite saker innan det kan tryckas. Jag får så lov att jobba idag, fast det är söndag och Alla hjärtans dag och allt, eftersom jag inte lyfte ett finger i fredags. 
 
Till veckan har jag en hel del att göra. Två manus som ska redigeras, två nya som jag borde skriva klart, och så ska jag på förlagsmöte i Stockholm på onsdag, och intervjuas på torsdag. Lite tveksamt om jag kommer att hinna med allt jag tänkt, men jag ska ju tillbringa åtta timmar på ett tåg så då kanske jag kan få färdigt ett av de nya i alla fall? (Det är ett manus för vuxna!)
 
Ha en fin kväll!