Slutsåld på tre dagar?!

2 kommentarer
Kan det vara så fantastiskt att Fasliga fakta om äckliga kryp blivit slutsålt på tre dagar?!
 
 
 
 
På Bokus står det åtminstone att utgåvan är tillfälligt slut, och på Bokrondellen (där bokhandlar kan beställa från) står det att boken är tillfälligt slut och att en ny leverans kommer den 12/2.
 
Jag väntar på besked från Rabén & Sjögren om det stämmer eller om det blivit något tekniskt fel på flera sidor samtidigt, men jag tror och hoppas att det kan betyda att den första upplagan faktiskt har sålt slut på tre dagar?!
 
Jag tänker vara glad över helgen så får vi väl sen på måndag hur det ligger till!  
 
För er som inte köpt ett ex än verkar Adlibris ha några i lager, och så säljs de hos Akademibokhandeln. 
 
Ha en toppenkväll!
 
 
 
1 Emmalill Frank:

skriven

Åh vad roligt. Dåligt för mig. Skulle ju beställa den men har mått 👎🏼sen jag började min behandling. Jag får gå in på adlibris. Vill ju ha från första upplagan😉 Håller tummen för att det är så. Hade varit så coolt 😃

Svar: Hann du beställa? De är slut på Adlibris också nu, så det verkar faktiskt stämma! :) Men om du bor nära en Akademihandel finns det fortfarande böcker att köpa från första upplagan där!
Anna Hansson

2 Anna:

skriven

Wow! Hoppas att det är som du tror, vore ju helt fantastiskt bra :-)

Svar: Tack, det verkar vara så faktiskt, för nu är de slut även på Adlibris! :)
Anna Hansson