Recension från BTJ

Kommentera
Jag tror inte att jag har delat med mig av recensionen av Ebbe läser, från BTJ?
 
Den kom för några veckor sedan, och var jättefin. Man får inte visa hela recensionen, utan får välja en liten del bara. Så jag har förstås valt den bästa delen:
 
Ebbe läser är en lättillgänglig och rolig läsning för barn mellan 6 och 9 år.
 
Det står mycket fint om bilderna också, och jag förstår verkligen varför för de är så fina (och gjorda av Maria N Fidler). 
 
 
 
Det är Margareta Brengdahl som har skrivit recensionen, och jag hoppas att den leder till att många bibliotek köper in den här boken, så att många barn kan låna den. Jag hoppas förstås också att många skolor köper den, då den har ett kortare arbetsmaterial längst bak som gör att den passar perfekt att använda i undervisning (och hemma förstås, om man vill hjälpa någon med läsning och läsförståelse!). 
 
Tipsa gärna om du känner någon som precis börjat lära sig läsa!
 
Ha en fantastisk dag!