Åter i lager! (Äntligen!)

Kommentera
Nu finns Jul på Monsterhotellet åter i lager, efter att ha varit slutsåld ett tag. 
 
Superkul förstås! (Både att den finns att köpa igen och att den varit slutsåld förstås!)
 
Om det är någon som skulle ha missat vad Jul på Monsterhotellet är för bok, så går det att läsa mer här. Den 1 december är inte förrän på torsdag, så den borde hinna komma fram i tid! (Om inte så går de tre första kapitlen att provläsa på Beta Pedagogs hemsida!)
 
Jag håller tummarna för att den ska läsas i många hem och i många skolor, och att jag ska få signera många ex av den på söndag. Då är det ju julskyltning, och jag ska signera böcker på Ånge bokhandel. Jag tror att det kan vara fjärde året i rad nu, så det börjar bli en tradition. Jag har alltid som mål att få signera 100 böcker. Än så länge har jag inte nått det målet, men kanske blir det på söndag? Annars hoppas jag på att nå den gränsen i februari, när jag har tänkt att jag ska signera Hjördis hittar hem. Världens finaste lilla bilderbok, där 10 kronor per sålt ex går direkt till Hundstallets verksamhet. (Älskar Hundstallet!) Den 14 februari kommer boken ut, och jag ska klura på en lösning som gör att man kan köpa direkt av mig och få boken signerad!
 
Nu längtar jag till februari, och det som inte ens har varit jul än. Fy skäms på mig!
 
Ha en julig kväll!