Bokmässan 2017!

3 kommentarer
Jag har redan bokat hotell till bokmässan nästa år! Man måste vara ute i god tid om man vill få tag i ett rum nära mässan. Jag har fått tag i ett som är i princip så när man kan komma, nämligen några våningar upp med hissen bara, i Gothia Towers. 
 
I år var jag inte där, men 2012, 2013 och 2015. 
 
Det första året gjorde jag inte så mycket mer än att signera den enda boken jag hade då, Dansfeber, i Idus monter. Ifjol stod jag större delen av tiden i Beta Pedagogs monter och signerade böcker för fullt. Nu kommer jag inte ihåg hur många det blev, men över 100 var det i alla fall. Jag blev också intervjuad på Rabén & Sjögrens scen, och minglade i Nypons monter. 
 
Jag misstänker att det kan komma att se ungefär likadant ut i år, men med finare frisyr eftersom jag inte kommer att behöva gå i regn och rusk för att ta mig till mässan!
 
Någon fler som ska dit? :)
 
 
Ha en härlig dag!
 
1 Anonym:

skriven

Självklart ska jag dit, men det blir inget hotell då pendeltåget tar mig hem ;-)

Svar: Lyxigt att bo nära! Egna sängen är ju ändå alltid skönast! :)
Anna Hansson

2 Emmalill Frank:

skriven

Jag ska dit. Längtar så mycket. Och denna gången får vi försöka ta en fika. Och vi kanske hänger i Whip medias monter med tillsammans😃

Svar: Definitivt! Och signera en miljon böcker tillsammans! :)
Anna Hansson

3 Emmalill Frank:

skriven

Minst!! 😃👏🏼

Svar: :)
Anna Hansson