Fyra år som författare

Kommentera
Nu har jag varit författare i fyra år och någon månad. På heltid har jag varit det i ett och ett halvt år ungefär. 
 
I måndags sammanfattades min karriär så här i Sundsvalls tidning:
 
 
 
Om det är svårt att läsa texten står det (uppifrån och ner):
2014- Anna deltar i den läsfrämjande satsningen Sommarboken, här på besök på Kulturmagasinet
2012- ST träffar Anna Hansson inför debutsläppet. "Självklart är det nervöst" säger hon
2015- ST träffar Anna och den franska bulldoggen Selma inför Företagargalan där hon nominerats till priset som Årets rookie
 
(PS: Jag vann också, Årets rookie 2015!)
 
Jag var med i en längre artikel också, där det stod om allt möjligt, bland annat Jul på Monsterhotellet, min nya vuxenbok, och min fascination för Lappland!
 
Ha en vintrig dag!