Finfin recension!

Kommentera
Min bok En ny häst i stallet, som ges ut av Nypon förlag, har fått en jättefin recension från BTJ. 
Annika Widholm skriver så här om den:
 
Texten är mycket lättläst med enkla ord, korta meningar och kronologisk handling. Med små medel skapas dramatik och spänning. 
 
Jag tror inte att det kan bli mycket bättre än så! Just att skapa spänning tycker jag är svårt, så det var kul att jag lyckats i den här boken. Det är annars något jag får jobba ganska mycket med för att få till. Det är lätt att jag slarvar, jag ser ju allt framför mig i huvudet, och då blir det ju inte särskilt spännande för den som läser... 
 
Så här fint är omslaget till boken:
 
 
Och så här står det om boken på Nypons hemsida:
 
Moa och Lina hälsar på den nya hästen Bessy som har kommit till stallet Lyckan. Men Bessy mår inte alls bra. När veterinären kommer får de veta hur det ligger till. Det är ett föl på väg. Moa och Lina får vara med när fölet föds, och de vet precis vad hon ska heta. 
 
Spännande va? Idén fick jag från en artikel jag läste om en som köpt en häst men visade sig få en på köpet också. 
 
Ha en gnäggigt bra dag!