Veckan som kommer

Kommentera
Veckan som kommer blir det ganska fullt upp när det gäller jobb!
 
Jag ska skicka iväg lite affischer som jag ska få hjälp att sätta upp på andra ställen, så att fler får se at boken om Hjördis finns (och förhoppningsvis bli sugna på att köpa ett ex och hjälpa till att samla in pengar till Hundstallet!). 
 
Jag ska träffa en skola via Skype. Jag gör sånt ibland, och det är alltid lika trevligt. Det kan nästan bli bättre än ett "vanligt" skolbesök ibland. Jag upplever ofta eleverna som mer koncentrerade. (Kanske för att mitt huvud är tjugo gånger så stort som i vanliga fall? I alla fall om de tittar på en smartboard eller liknande.)
 
Jag ska skicka några böcker (Hjördis hittar hem) som blivit sålda, och skriva fakturor för dem. Det är den enda bok jag säljer själv, och det gör jag för att jag hoppas att det ska bli några extra sålda och därigenom några extra tior till Hundstallet. 
 
Jag ska skriva ut fler visitkort, för de jag skrivit ut tidigare har börjat ta slut. Emmalill som illustrerar Dolly har gjort en så fin design på den, så jag förstår ju att många vill ha ett! ;)
 
Jag ska gå till bokhandeln här och berätta om en liten idé jag fått till nästa signering jag ska ha där (8 april). Jag tror att de kommer att tycka att det är en toppenidé! :)
 
Jag har ett manus som jag skrivit på lite då och då på mobilen när jag haft tid över, och mailat till mig själv. Den här veckan har jag som mål att få ihop de anteckningarna till ett manus och skicka in till förlaget som (jag tycker) ska ha det. 
 
Jag tror att det var allt. Ganska mycket, men inte oöverkomligt. Jag ska nog hinna med några timmars hundpromenader om dagen också, det är ju trots allt viktigare än att jobba! :)
 
 
Ha en mysig dag!