Nya böcker!

Kommentera
Nya böcker finns att köpa nu! (Tror jag!)
 
Det är Beas blogg, en rätt så tjock bok för lite äldre barn i åldern 9-12- Det var ett tag sedan jag skrev något som inte var lättläst! Jag har skrivit den tillsammans med en annan författare, Erika Bengtsson, och hela titel är faktiskt: Beas blogg - Stora planer på gång! 
 
Ni kan läsa mer om den här!
 
Och så har jag och Emmalill gjort en ny bilderbok tillsammans också, den här gången om en riddare! Eller, han är i alla fall en riddare i fantasin... 
 
Läs mer om Timmy Riddare och draken här!
 
 
Och sist, men inte minst (eller jo, kanske om man räknar till sidantal!) så har jag skrivit en ny novell också, som ges ut till förmån för Dog Rescue, en förening som hjälper herrelösa hundar i Rumänien. Men den förtjänar ett helt eget inlägg, och det får den inte idag!
 
 
Ha en fin dag!