Terminens sista skolbesök!

Kommentera
Imorgon väntar terminens sista skolbesök, och det blir en kort visit på Solede skola där jag ska träffa tre klasser. Men tre klasser är väl inte så kort?
 
Jo, det brukar oftast vara fyra faktiskt, eller två timmar med två klasser. Och då blir det ju en lunch däremellan också, och kanske en rast eller två, och vips så är det en hel dag. Imorgon är det två klasser på raken, sen en kort rast, sen den sista klassen.
 
Skönt med en lite kortare dag, så kanske jag hinner ta tag i det där manuset jag borde ha skickat in för länge sen... Superlite kvar, typ ta bort lite och lägga till lite, men ändå, inte klart och svårt att få färdigt av någon anledning. Kanske är det för att jag behöver semester? 
 
Jag tänker ta ledigt juni, juli, augusti, precis som jag alltid brukar göra. Men, jag kommer att göra ett litet framträdande den 6/6 i Sundsvall, då jag ska bli intervjuad av Lennart på Akademibokhandeln Vängåvan. Och jag kommer att skriva lite, på något som det inte finns någon riktig deadline på, eftersom inget förlag väntar på det manuset. Alltså, ingen stress, bara kul och semester! 
 
 
Ha en fin kväl!