Nästa vecka!

Kommentera
Jag längtar redan till nästa vecka, för då betalas biblioteksersättning ut!
 
Och så längtar jag till den här tiden nästa år, när biblioteksersättningen för 2017 ska betalas ut, för jag tror att det kommer att bli ännu mer då. Jag menar, böcker som Stora djurbajsboken och Myrstackarna måste ju folk ha lånat som galningar, eller?
 
Jag är ganska säker på att jag kommer att ha fler utlån för 2017 än vad jag hade för 2016, och det var lite över 108 000. Jag vet inte alls vad som är rimligt, men jag hoppas på 200 000 utlån under 2017! Så, du som inte har lånat massor av mina böcker i år, du har tre månader på dig! ;)
 
Nästa vecka ska jag också besöka några skolklasser via Skype, det ska bli jätteroligt. Får se om jag får göra det på egen hand, eller om Dolly kommer att tränga sig på. Hon har en tendens att göra det, men som tur är brukar barnen bara tycka att det är roligt! Ibland har de läst böckerna om Dolly Detektiv, och då tycker de att det är extra roligt! (Fast sist frågade någon om det var en gris?)
 
 
Bild på HUNDEN Dolly!
 
 
Ha en fin kväll!