Biblioteksersättning!

En kommentar
Om några veckor kommer biblioteksersättningen, men redan nu har jag fått rapport om hur många gånger mina böcker lånats ut under 2016, och det är många! Över 108 000 gånger!
 
Varje år brukar det komma en lista över de 200 mest utlånade författarna, och om det ser ut som det gjorde ifjol, då är jag med, och en ganska bra bit upp också även om det förstås är en bit kvar till topp 100 (som jag hoppas kunna hamna på nästa år!). 
 
Den boken som lånats ut flest gånger är Fasliga fakta om rysliga varelser, nästan 9000 gånger lånades den ut!
 
 
Jag ser fram emot att få se nästa år vilken som lånats ut mest under 2017. Jag tror att Stora djurbajsboken kommer att lånas ut ganska mycket, men den kom ju ut i somras och har alltså bara ett halvår på sig. Så frågan är om någon annan kommer att ha lånats ut mer ändå.
 
Jag ser i alla fall redan fram emot att få se nästa års statistisk, och än så länge har du ett par månader på dig att låna mina böcker om du vill bidra till den! :)
 
 
Ha en fin kväll!
 
1 Ponören:

skriven

Oj, vad häftigt! Gratulerar.

/Ponören

Svar: Tack så mycket! :)
Anna Hansson