Årets planer

Kommentera
Det här har jag tänkt att jag ska jobba med under våren:
 
* Ett ungdomsboksmanus tillsammans med en annan författare
 
* Ett barnboksmanus tillsammans med en annan författare
 
* Ett faktaboksmanus som handlar om något jag tycker om men inte kan så mycket om
 
* En ny bokserie för 6-9 år, icke lättläst för ovanlighets skull
 
Förutom det så hoppas jag att det blir fortsättningar på flera av de serier jag skrivit, och att något av de bilderboksmanus jag skickade in strax före jul blir antaget. Har lite redan antagna böcker att redigera också, men att skriva nytt känns ju alltid roligare!
Och sen tänkte jag ta ett långt, skönt sommarlov, för det gjorde jag inte ifjol! Åtminstone hela juni och hela juli tänkte jag vara ledig. Kanske augusti, eller en del av augusti också. Det blir ju ändå inga skolbesök under sommaren, och det brukar bli få biblioteksbesök, åtminstone för mig. Så sommaren och december passar alltis bra att vara ledig på, även om jag förstås kan tänka mig en boksignering eller två ändå!
 
 
Ha en mysig dag!