Nya böcker 2019

Kommentera
I år blev det väldigt många böcker i januari!
 
De här har antingen nyss kommit ut, eller kommer ut snart:
 
Monsterhotellet - Frisörbesöket (min hundrade utgivna bok!)
 
Familjen Skurk går på inflyttningsfest
 
Monstergänget har kalas
 
På jakt efter älg
 
På prao - Veterinären
 
På prao - Fotbollsproffset
 
Vampyris och övernattningen
 
Mininypon - Sommar i stallet 
 
Intresseklubben - Ormtjusarna
 
 
Hoppas att jag inte missat någon nu!
 
Monsterhotellet - Frisörbesöket är, som jag skrev, min hundrade utgivna bok. Det är ju sjukt coolt, och självklart måste jag fira på något vis. Jag har tänkt mig ett hundrabokskalas på bokhandeln i Ånge, och även pratat med biblioteket i Ånge om att ha en releasefest. Lite i efterskott, men vad gör väl det! 
 
Borde väl ha köpt en present till mig själv, eller lite ostbågar. Men sparar ett tag och slår till med en husbil vid bok nr 150 istället! ;)
 
 
Ha en bra dag!