Ny bok!

Kommentera
Igår var jag på skolbesök och läste om Dolly Detektiv, samt hjälpte eleverna att hitta på en egen deckarberättelse. Och när jag kom hem låg det fin post och väntade på mig, det var friexen av min senaste bok, Ebbe och fågelburen. 
 
 
Den passar perfekt för de som precis börjat lära sig läsa, det är få meningar/uppslag och versaler. Som vanligt finns det ett kortare arbetsmaterial längst bak som man kan använda sig av om man vill (eller strunta i om man vill). 
 
Nu håller jag på att räkna ner till semestern. Jag ser sååå mycket fram emot att få några veckor utan jobb i sommar, även om jag oftast tycker att jag har ett rätt trevligt jobb. 
 
Det är några saker som behöver bli klara först bara, bland annat ett manus för vuxna som jag allra helst vill skicka iväg i senast nästa söndag... Jag vet inte om det kommer att gå, men jag ska verkligen försöka. Sen är det några barnboksmanus som behöver bli klara också, och några böcker som snart ska tryckas som jag behöver gå igenom. Och om jag får önska fritt så har jag en del manus jag gärna skull vilja få svar på innan jag tar ledigt också, och helst vill jag förstås ha ett ja på alla... Eller åtminstone ett eller två? Det är ju ändå fem stycken som jag väntar på svar på, så det är väl inte för mycket begärt? ;)
 
Ha en fin kväll!