Det där man borde tagit tag i för hundra år sedan...

Kommentera
Planen för dagen är att ta tag i något som jag borde gjort för länge sedan. Jag vet inte varför jag skjutit upp det, men ibland blir det ju bara så. Det är... gamla manus!
 
Jag får ofta en idé, skriver ett manus, skickar det till ett förlag eller två som jag tänker att det skulle passa bra på. Väntar ett halvår, får ett nej, och sen bara gör inget mer. Alltså, jag låter ett helt färdigt manus bara ligga i min mapp MANUS. Hur dumt är inte det? Säkert är inte alla bra, men av alla jag har där (kanske 20 stycken) så borde väl en 5-6 stycken åtminstone kunna hålla måttet för utgivning? 
 
Så, idag ska jag kika på de där manusen, se om det är något jag blir lite sugen på. Gå igenom det, kanske redigera lite, och sedan skicka in på nytt, till ett förlag eller två (kanske tre...). 
 
Känns lite som att ha en oskrapad trisslott i fickan! 
 
 
Ha en fin dag!