En till lättläst bok för vuxna

Kommentera
Nu har den andra delen i serien Samira och kärleken kommit ut! Böckerna är fristående och tänkta att kunna användas i sfi-undervisningen, men alla som vill kan förstås läsa dom. Det går också att lyssna på både den första och den andra delen på t.ex. Storytel. De är under 40 minuter långa och passar alltså perfekt att lyssna på medan man går en promenad eller lagar mat. Själv lyssnar jag oftast på ljudböcker när jag lagar mat eller städar.
 
 
En tredje del i serien är planerad, jag har skrivit ett manus men inte fått feedback från förlaget än. Jag hoppas att dom gillar den, om inte får jag skriva om helt enkelt. Sen får vi se om serien är slut efter det eller om det kanske blir en fjärde del också. Det håller jag så klart tummarna för!
 
Ha en fn dag!