Semestern är här!

En kommentar
Idag börjar min semester. Som jag har längtat! :)
 
Jag kommer, med väldigt få undantag, inte att göra något alls som har med författandet på väldigt länge. Helt kan jag inte låta bli, det kommer ju en Drutten och Plutten ny bok i juni, och så ryktas det lite om en boksignering i maj, men i övrigt: nada!
 
Jag har funderat länge på hur jag ska göra med den här bloggen under tiden. När jag startade den i juni ifjol planerade jag att skriva varje dag, och det har jag nästan lyckats med. Men planer kan ju ändras, och nu har jag bestämt mig för att inte skriva något alls under min ledighet. Ni är dock väldigt välkomna att kika in här ibland ändå, för varje måndag klockan 8.00 kommer ett tidsinställt inlägg med skrivtips att dyka upp.
 
Någon gång i början av juli dyker jag upp igen!
 
Ha det superbra tills dess!
 
1 Liborius:

skriven

härligt!