Veckans jobb

En kommentar
Den här veckan blir det då ingen redigering av skräckmanus. För nu vet jag inte vad det är jag behöver ändra/ta bort/lägga till. Nu ska jag invänta respons från lektör, och respons från andra deltagare på min skrivkurs. I väntan på det ska jag skriva på nya manus. Barnboksmanus som ska lämnas in i augusti. I maj och juni hade jag tänkt ha semester, så det passar perfekt att börja på de här manusen nu (för japp, det är flera!) och fortsätta sedan i juli.
 
Hur jag ska göra med bloggen under semestern vet jag inte än. Jag hade ju planerat att skriva varenda dag, åtminstone i ett år, och det var den 1 juni ifjol jag började. Man kan ju ändra sig, förstås, men det vet jag inte om jag har gjort än. Jag måste fundera på det där. Kanske tar jag ett litet uppehåll, kanske inte. Jag har ju ett tag till på mig att fundera.
 
Ha en härlig dag!
 
1 Sara:

skriven

Du kan ju tidsinställa några inlägg om du inte vill att bloggen ska stå helt tom när du har semester.

Svar: Ja, det kan jag ju göra, men då är frågan vad det ska vara för sorts inlägg. Kanske lite skrivtips?
Anna Hansson