Signering och novell

En kommentar
Signeringen idag gick jättebra, inte så bra som jag hade hoppats/önskat kanske, jag hade ju en dröm där om 100 böcker, men det blev i alla fall 65 stycken. Fler än ifjol då det blev ca 50. Nu får jag hoppas på 100 nästa år istället! :)
 
Och så novellen då, min julskräcknovell. Ja, det löste sig ju till slut. Undrentide tar över Epoks utgivning, och min novell ska gå att köpa redan nu ikväll! I alla fall på epokforlag.se, på Adlibris och Bokus kommer den någon gång till veckan. 
 
Så här ser omslaget ut:
 
 
Snyggt va?
 
Om du köper och läser och gillar får du gärna tips andra om den!
 
Nu tar jag lite semester. Granen är klädd (jo, det får man göra när man vill) och alla manus som ska vara inskickade är inskickade. 
 
Ha en fin kväll!
 
 
1 Pia Widlund:

skriven

Tur att det ordnade sig!!

Svar: Jättetur, jag har varit sååå nervös!
Anna Hansson