Slutsåld bok!

2 kommentarer
Igår när jag skulle signera böcker på bokhandeln här där jag bor var det en bok som var slut redan när jag kom. Det var Fasliga fakta om rysliga varelser. Jag förstår verkligen varför den var slut, för vem vill inte köpa en bok som är så här fin:
 
 
Och som handlar om det här:
 
Varför måste troll akta sig för åskväder? Hur klarar man sig undan vampyrer? Hur vet man vilka grottor det bor drakar i? Varför bör man tacka nej om man blir bjuden på middag av en häxa? Och vad är egentligen ett bajsmonster
 
En lättläst och alldeles lagom ruskig faktabok om fasansfulla varelser. Här får man koll på allt man behöver veta om varulvar, sjöodjur, drakar och andra otäckingar.
 
 
Passar bra för barn i åldern 6-9 år, ungefär. Och i januari kommer uppföljaren Fasliga fakta om äckliga kryp
 
Ha en toppenbra dag!
 
1 Mia:

skriven

Vad kul och så att boken sålt slut! Samtidigt hoppas jag att det inte var den du skulle signera...

Svar: Jag hade ju trettio titlar till, så det var ingen fara! :)
Anna Hansson

2 Pia Widlund:

skriven

Slutsålda böcker gillar vi!!

Svar: Eller hur!! :)
Anna Hansson