Bra bett!

Kommentera
Idag känns hundbettet riktigt bra, även om det inte är helt läkt än. Det är i alla fall tillräckligt bra för att skriva på manus igen, flera samtidigt dessutom! Fast ett i taget. Jag brukar alltid göra klart ett innan jag börjar på nästa, men nu ska jag prova att skriva några timmar på varje istället. Vi får väl se hur det går, men det kan ju vara bra att prova att byta arbetssätt ibland, om inte annat för att veta att man borde hålla sig till sitt gamla vanliga! ;)
 
Imorgon blir det dock inget skrivande. Åtminstone inte så mycket. Jag ska till biblioteket här för monsterpyssel. Jag ska läsa lite högt ur någon eller några av mina spök/monsterböcker, och så ska vi pyssla ihop lite läskiga monster. Jag ska faktiskt gå och prova kläder redan nu. Det lutar åt pyjamasbyxor faktiskt. Det passar väl bra på ett troll?
 
Ha en monsterbra dag!