Halloween-tips!

Kommentera
Idag är det 31 dagar kvar till halloween, om inte internet ljuger... 
 
Jag tänkte passa på att tipsa om några böcker som passar alldeles utmärkt att låna hem inför det tillfället:
 
 
 
 
Spökdiscot för 9-12 år 
 
12-15 får tyvärr leta böcker av någon annan författare... Det är den enda åldern jag hittills inte lyckats skriva något för som resulterat i en bok. Det får bli mitt nästa projekt! Men just nu är jag mest inne på att skriva för vuxna (förutom fortsättningar på mina serier för barn då förstås). 
 
Jag har ju skrivit några noveller som publicerats i veckotidningar tidigare, men nu har jag fått min första bok för vuxna antagen, och den kommer ut någon gång under 2017. Jag har redan fått se omslaget och det var jättefint, och lockar förhoppningsvis till många köp och utlån! :) 
 
Nu ska jag söka utklädningskläder till hundar! (Det är ju bara halloween en gång om året!)
 
 
Ha en mysig dag!