I december = semester?

Kommentera
Idag är det den 1 december. Ett datum jag brukar längta till, inte bara för att det faktiskt är okej att sätta upp granen då, men också för att jag faktiskt brukar ta semester. Hela månaden brukar jag vara ledig, med undantag för någon signering. Det tycker jag är väldigt trevligt, för jag älskar att vara ledig. Tyvärr kommer jag inte att kunna vara det i år, för jag har fortfarande några manus som behöver skrivas. Däremot har jag tänkt att jag inte ska göra så mycket annat än just det. Kanske julklappstipsar jag lite på Facebook (Anna Hansson, Författare) och Instagram (annaprincesshansson) men jag tänkte ta semester från bloggen, och jag kommer inte att göra några signeringar. Man måste ju prioritera lite! Förhoppningsvis kan jag ta en lång semester i sommar istället!
 
Ha en fin december, och en bra början på nästa år!