Ljudbok!

Kommentera
En av mina lite äldre böcker kommer att bli ljudbok! Det ser jag väldigt mycket fram emot, och kommer att berätta vilken det är så fort avtalet är påskrivet. 
 
Flera av mina böcker finns redan inläst som talböcker, som man kan låna om man till exempel har dyslexi, men ljudbok är ju för alla så nu hoppas jag att boken hittar nya läsare/lyssnare!
 
Har även fått besked om lite fler översättningar av böcker, och även där väntar jag tills avtalen är påskrivna innan jag berättar vilka det är. Men roligt är det i alla fall! Så kul att se vad de har döpt om huvudpersonerna i böckerna till. Ibland får de ju behålla sina namn, men lite då och då tycker något annat upp som antagligen låter bättre på språket de är översatta till. 
 
Nu ska jag jobba lite, det har jag inte hunnit med än idag så då får jag sitta en timme eller två och skriva fast det är kväll och jag kanske egentligen hellre vill ligga i soffan, äta chips och kolla på teve.... 
 
Ha en fin kväll!