En hälsning från Dolly!

Kommentera
Dolly hälsar till alla att det enda man borde bunkra nuförtiden är låneböcker från biblioteket, och då särskilt de om henne (Dolly Detektiv).
 
 
För min del tycker jag att det går bra att låna vilken som helst som jag har skrivit, och kan meddela att det nu finns 128 stycken att välja mellan, och fler är på väg. För inte allt för länge sedan skrev jag på avtal för 8 nya böcker med Beta Pedagog, och jag har också skrivit på ett nytt avtal med Idus förlag. Det var mitt snabbaste antagningsbesked någonsin, från att jag skickade mailet med manuset till att jag hade fått ett mail tillbaka med ett ja tog det endast 57 minuter. Så tycker jag att det alltid borde vara. Alltid snabba svar, och alltid ja! ;)
 
Nu hoppas jag på att få några fler besked till veckan, eller åtminstone den här månaden. Jag skickade in ett vuxenboksmanus i början av januari som jag väntar på besked om, och har också skickat in ett till barnboksmanus som jag hoppas ska bli antaget.
 
Håll tummarna, tack!
 
Och ha en fin kväll!